ורוד זה לא רק צבע – חדר ילדים ורוד

רהיטי דורון מערכת דור - מערכת עבודה מודולרית צילום באדיבות רהיטי דורון
רהיטי דורון מערכת דור - מערכת עבודה מודולרית צילום באדיבות רהיטי דורון

לא סתם הפך הוורוד על שלל גווניו לאחד מהצבעים המבוקשים ביותר בעיצוב הבית. אפקט השימוש בצבע בעיצוב חדר ילדים ורוד נע בין נועז ואמיץ לשקט ורגוע, הכל תלוי בגוון ובמידתיות בה נשתמש בצבע. לרוב נתפס הצבע הוורוד כצבע מגדרי המסמל נשיות וילדותי, אבל בשנים האחרונות ניתן לראות יותר תעוזה בתחום שנובעת מההבנה שמדובר בצבע שמושך את העין ויש בו שמחה וחיות, כך שאף אחד לא יכול להישאר אדיש כלפיו.

היופי בוורוד שהוא משתלב כמעט עם כל צבע, מרקם וסגנון. רהיטי דורון, הרשת הישראלית המתמחה בייצור ריהוט לחדרי הבית, באיכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים, מציגים מגוון חדרים ופריטים המשלבים כמה מגווני הוורוד השונים בעיצוב על זמני ומדויק.

רהיטי דורון מערכת דור  - מערכת עבודה מודולרית צילום באדיבות רהיטי דורון
רהיטי דורון מערכת דור – מערכת עבודה מודולרית צילום באדיבות רהיטי דורון

חדר ילדים ונוער עלמה – חדר בעל עיצוב מודרני, נקי בקווים ישרים, הכולל ארון, מיטה ושידת מגרות. לעיצוב זה נבחר השימוש בגוון ורוד עתיק שנעשה בנגיעות שנותנות תשומת לב לפרטים קטנים: בידיות הארון ובצבע שידת המגרות, כך שהורוד לא משתלט, אלא מעניק זריקה עדינה ומתוחכמת של צבע.

מחיר 3340 שקלים.

מערכת דור – מערכת עבודה מודולרית האפשרת לכל אחד לבחור את האלמנטים הפונקציונליים והעיצוב המתאימים לו. למערכת מגוון רחב של אלמנטים מהם ניתן להרכיב את מערכת העבודה האיכותית, הפונקציונאלית, המעוצבת והאופנתית, החל מפלטת שולחן, סוגי אחסון שונים כמו מגרה מתחת לשולחן, שידה ארוכה, ארונית לאחסון או שילוב של כוורת תליה.

מערכת דור בצבע הוורוד יכולה להשתלב עם גווני קלאסיים כגון: לבן, שמנת ואלון, כך שהמראה המתקבל הוא ייחודי המתאים לחדר ולייעודה של הפינה. במערכת זו ניתן גם לשלוט בכמות הגוון הוורוד, כך שלא חייב להיות חדר ילדים ורוד לחלוטין אלא ניתן לשלוט בגוון.

רהיטי דורון קלאפה צילום רהיטי דורון
רהיטי דורון קלאפה צילום רהיטי דורון

מחיר: החל מ – 590 שקלים

קלאפה או כוורת – שימוש בקלפה או כוורת בגוון ורוד זורקת נגיעת צבע המושכת את העין, ויוצרת אמירה עיצובית, במיוחד אם כל שאר החדר בגוונים ניטרליים. סוג האמירה יכולה להיות רכה או נועזת, הכל תלוי בבחירה בגוון.

מחיר: קלאפה – 420 שקלים

כוורת – החל מ – 200 שקלים

 להשיג ברהיטי דורון או באתר www.doron-home.co.il

אהבתם ? שתפו